Saturday 24 April 2010

I'm just in love...

sejak 2006, sampai la 2010, (5 tahun la tu ek?), aku single...
dulu ditinggalkan... mase form 6 (mse tu kat Maahad Johor)... smpai la 2010, title single dah jadi kehidupan aku...

tapi last2, aku dah ade gf baru... ngeeee...~ comey orangnyer... ceria, smart n hepi sntiase... harap bleh la kekal smpai ke jinjang pelamin... amin~

bukan ape... ingat senang ke nak cari gf??? dah byak wanita dah reject aku tau... cedey jer... (yela mane de gf jatuh dari langit kan, kena la cari n usha2...) tapi bile dah dapat, wah! bagai dunia ni mama aku yg punya...! hehe...~

nak tau ke sape orang tu? xyah tau la... segan la cheq... ngeh2...
nnt aku send la kad jemputan kawin, satu hari nnt, nnt korang tau la sape orang tu yer... (insyaAllah kalau ade jodoh) amin...~

No comments:

Post a Comment